2012. május 9.

újragondolt műanyag sámlik

redizájnolt műanyag fellépő


előtte
utána

Minden háztartásban megvan, nélkülözhetetlen, és többnyire rusnya. Először a lakásunkban bújtatott ezeréves darabbal próbáltam kezdeni valamit, az eredmény megosztó lett. Nekem viszont annyira tetszett, hogy vettem még egy darabot, hogy más színnel is kipróbálhassam a festést.




Szükség lesz rájuk az átalakításhoz:               

tortacsipke
olló,
cellux,
vonalzó,
csiszolópapír,
festékspray,
festőszalag


A tortacsipkét levasaltam. Vonalzóval kimértem a sámli tetejének méretét. A csipkét középen szétvágva a megfelelő méretre szabtam ki. A  négy darabot összecelluxoztam (így megint folyamatos lett a minta).







 A mi sámlink nagyon le volt élve, ezért átcsiszoltam, majd mosogatószeres vízzel átmostam, hogy teljesen por- és zsírmentes legyen a felszíne.


Teljes száradás után átfújtam fehér lakksprayvel a tetejét.







Újabb száradás után ráillesztettem a méretre vágott tortacsipkét és nagyon profi módon csavaranyákat tettem rá nehezéknek. Az igazán szép mintaképző anyag persze a csipkestencil vagy matrica lenne, de ilyenről nem tudok.
Drukkolva, hogy ne menjen a csipke alá a festék, lefújtam az ezüstszürke sprayvel az egészet.
A lábakat körbetekertem a festőszalaggal, alatta lefújtam, hogy fehér patákat kapjon bútorunk.




A csipke lehúzásával nem vártam meg a száradást, mert féltem, hogy odaragad. Néhány helyen elmosódott lett, amiket ki lehet javítani lakkfilccel.


tortacsipke+lakkspray = redizájnolt sámli














lace painted plastic stool



   


2 megjegyzés:

  1. Én ahhoz a táborhoz tartozom, akinek tetszik. Remélem ezzel a másik csoportot le is szavaztuk :)!

    VálaszTörlés
  2. Úgy tűnik, egyelőre igen...:)

    VálaszTörlés