2013. május 18.

a LOBO GO ügy

A gyerekeim tehetnek mindenről. Imádják a botokat, sátrakat és a nagyobbik újabban mindig katonásdit játszik. Készített magának zászlót is (itt megjegyzem, egy őstehetség kanavász mester, négyéves létére egyedül megvarr a gépemen egy kezdetleges tarisznyát magának, nagyon büszke vagyok :)
Ez egyből eszembe juttatta, hogy sehol nem látni ilyesmit. Szerintem minden gyerkőc odalenne egy ilyen ajándékért, ezért gondoltam egy nagyot és csináltam egy játék-zászló sorozatot a vásárokra. A nyelük szárított hullámfűz dekorfa, a zászlócskák meg kétoldalas, textil applikációkkal díszített, négy kis kötözőpánttal ellátott lobogók. Igen, innen a LOBO GO elnevezés. Mert hogy lehet lobogtatni, rohangálni vagy fregolisátor tetején hadiállapotot hirdetni vele.

egyelőre nincs két egyforma darab

Ez meg a logó lett, hátha olyan hatalmas űrt töltenek be a zászlóim a piacon, hogy világsiker lesz :D
(Na jó, imádom a körítést is megtervezni * )




játékzászló, lobogó mint gyerekszoba dekor vagy játék




A lobogókat viszem a gyereknapi Gouba vásárra is! (www.gouba.hu)









* nem csak egy logót újítottam be a héten, hanem egy igazi pecsétet is, amivel a munkáim csomagolását fogom egyedivé tenni...(és lehet vele nyomdázni!!!)






19 megjegyzés:

  1. Emberek go lobo go-t venni! :) Jók a figurák, a színek meg minden!
    Nekem tetszik a szürke logó is, mert a a zászlók úgyis jó színesek mellette.

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Próbáltam mindenféle színnel, de hol az LMP, hol az UNICEF ugrott be róla, aztán végül ráböktem a szürkére...:D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jók lettek a lobo-go-k! :D Ilyet még valóban nem láttam!
    Csatára fel!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szuper, ötletet lopom a fiacskám zászlófüzéréhez kiegészítőnek, ha nem nagy baj. :)
    Viszont a képek kellettek ahhoz, hogy rájöjjek hántolt spirálfűz ágakat használtál zászlórúdnak.
    Ja, és a logó is nagyon tetszik. Egyszerűen tökéletes.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, semmi gond, ha ajándékba készíted, csak arra kérlek, eladásra ne csinálj ilyet, mert azt én szeretnék. :)

      Törlés
    2. Pedig nekem mindig fizet sok-sok öleléssel és puszival a nagyfiam. ;) Másnak meg úgyse készítek.

      Törlés
    3. :) amúgy bocs, a hörcsögösködő előző válaszomért, nem is neked kellett volna írnom, hanem a poszt végére, amit aztán meg is tettem később.
      Sok ölelés és puszi? sztem jó vásár! :)

      Törlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó ötlet!!! Remélem, mindenkinek tetszeni fog és bejön a nagy biznisz:)) Sok sikert hozzájuk, szerintem tuti meglesz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, én is remélem :) Viszonylag olcsón akarom adni ( mert általában pont az van,hogy a szülők 1000 körül keresnek valami vásárfiát, és nem nagyon találni), szóval nagy bizniszről nincs szó, ahhoz Kínába kéne átteni a gyártást :S

      Törlés
    2. Pláne nagyon jó az ötlet:) (na nem a kínai, a másik:))

      Törlés
  7. Szuper!:) legyen sok vásárlód és ne hasonlítsd magad a távol kelethez,mert azok csak másolni tudnak :).Az egyedi meg mindig is fog kelleni.Nem beszélve arról,hogy a te nevedhez fűződik és te vagy az eredeti nem pedig made in .... :D

    VálaszTörlés
  8. Remélhetőleg más is tiszteletben tartja,hogy te vagy az ötletszerző.Legalábbis magamból kiindulva elég rosszul érezném magam,ha mást kéne utánozzak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :) Kicsit érzékenyen reagálok már erre a másolás témára, elkeserítő, hogy egy ilyen kis országban is mennyien nyúlnak le konkrét ötleteket, legutóbb a Fércművek FB oldalán olvastam egy ilyenről. De mondjuk a zászlóimat nem fenyegeti ez a veszély sztem, túl olcsó és munkás ahhoz, hogy bizniszt lássanak belőle :D

      Törlés
  9. Azért annyira olcsón se jó adni,mert leértékeled a munkád és a keletivel meg nem kell versenyezni.Hidd el kezdenek rájönni az emberek,hogy mi az érték :).Aki téged lát szimpinek úgyse a másolótól vesz.Sajnos itt már mindent másolnak és nem csak a kínai,hanem az irigyek főként, meg aki meg akar gazdagodni egyből :D.De azon a portrékán látszik is,hogy nincs benne semmi szeretett.Na jó hosszú voltam bocs :).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem-nem, köszi, hogy írsz, és teljesen egyetértünk, bár a vásári tapasztalataim azt mutatják, hogy elsősorban a külföldiek tudják (és akarják) megfizetni az egyedi dolgokat...

      Törlés
  10. Nagyon szépek!
    Én is pont tegnap éjjel varrtam gyereknap alkalmából kalózzászlót... :) de én a botot már kispóroltam, elég volt azt akkor túlélni, amikor még papírzászlót csináltuk. :))))
    Én biztosan vennék ilyen vásárfiát a kisfiamnak, és szerintem tényleg az 1000 forint körüli ár az, amit az ember még megenged magának akkor is, ha nem nagyon akart pénzt kiadni aznap....
    (és a másolás tényleg szörnyű. én a textileseknél a rengeteg Tildás cucctól kapok frászt. Egyrészt, mert én is varrok azokból a könyvekből - magunknak. Mert arra vannak. És oké, tökéletesre megvarrni nem egyszerű, de azért nem egy nagy was-ist-das. Másrészt könyörgöm, azt már valaki kitalálta, beleírta a könyvbe, hogy ez nem árulásra van, örüljön, hogy kiadta könyvben a szabásmintákat, nem pedig megtartotta magának!!!!
    De nekünk meg olyan tűzzománcot kezdtek el másolni, amit még csak fotón mutattunk meg a világnak. Kinyomtatták a képet, és átmásolták. Egyszerűen.... És akkor most pereljünk?!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, azok a hurkapálcás zászlók, én is emlékszem :D Ez a direkt lenyúlás már gyomorforgató, persze perelni meg nyilván nem akarsz, gondolom :S Csomóan azt csináljál, hogy nem is rakják fel a munkáikat a honlapra, pont ezért.
      Fércművek csinálta, hogy feltett a FB oldalára egy fotót a standról, aki MINDENT, még az ékszertartó alakját is lekoppintotta róla egy vicces megjegyzéssel. Kábé ennyit lehet csinálni asszem.

      Törlés