2012. április 1.

felújított asztalka


felújított asztalka

before-after



A Vaterán lőttem ezt a kis fonott szettet a kerti kakaózásokhoz, az asztalka tetejét persze lecseréltem.
Volt otthon egy nem használt Ikea fa forgótál, ez lett a lap, egy szép textilt terveztem rákasírozni,
de mivel kerti garnitúra, ezért fontos volt, hogy vízhatlan és strapabíró legyen.


Nagyon egyszerű átalakítás:

1. A kerek lap tetejét bekenem Metylan textiltapéta ragasztóval.
 







 
2. A kivágott textil lapot pontosan ráillesztem, majd a   
    simítóval lekasírozom.Ha oldalt kijönne a ragasztó,
    vizes ronggyal letörlöm.









3.A lap oldalát barnára festem akrilfestékkel. A textíliát átlátszó lakkal jól lekezelem, hogy tuti vízhatlan és takarítható legyen.
Miután a fiam jó nagy cupák földet rácsapott és vizes szivaccsal tisztára tudtam törölni, kijelenthetem, hogy az asztalkánk bizonyított.





asztallapra kasírozott textil




8 megjegyzés:

  1. Annyira,de annyira szép lett!!!!mennyivel szebb így a kerek lappal!Nagyon ügyes vagy!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! A tulajdonosa is elégedett a változással:)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon klassz lett!

    VálaszTörlés
  4. Tényleg gyönyörű! A textil beszerzési helye vagy gyártója megtudható?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, a Molkában vettem még régebben, megmaradt dizájneranyag, nem tudom van-e még!

      Törlés