2012. május 4.

DIY játékkonyha Hundertwasser szellemében





csináld magad játékkonyha
A fiunk babakonyhája már vagy egy éve várta a véglegesítést, és most végre sikerült befejezni. Először olajzöld sakktábla mintás vintage dizájnra gondoltam, az inspiráció azonban a hároméves tulajdonos személyében közbeszólt.
Ott hibáztam, hogy megkérdeztem, milyen színre fessem a babakonyhát, mire ő:
- Szép színes feketére. Jó lesz, nagyon jó! -
A megrendelő manipulálását fontolgatva bevillant Hundertwasser egyik nagyszerű épületének fekete-sakktábla motívuma. Ezzel mindenki jól jár, jöhet a fekete és nekem is kihívás megfesteni. Reméljük a mester sem forog sírjában a megvalósítástól...
Mindenesetre most megyek, és iszom egy sört a tiszteletére.

Az alap valamilyen Fyndben turkált Ikea szekrény, a sütő ajtaja bútorlap, a benne lévő ablak meg egy képkeret. A hátlap rétegelt falemez, csavarokkal rögzítve .

before
after





A csap egy sétapálca vége, fatiplivel és faragasztóval beleerősítve a pultba. A rajta lévő tekerők pillangóscsavaranyák.









A sütő ablakát égethető gyurmából készített mozaik lapocskák keretezik.








Az alapozó festés után már akrilfestékkel dolgoztam,          
amit egy lakkréteg zár le. A sakktábla mintás viaszosvásznat tapétaragasztóval raktam a hátlapra.
A kis fekete polc un. képtartó elem az Ikeából.
















































DIY play kitchen á la Hundertwasser


filc poháralátét platnik




Köszönöm a KICSIHÁZ blognak, hogy berakta válogatásába a babakonyhánkat!

http://akicsihaz.blogspot.hu/2012/07/szinten-zenesz.html

4 megjegyzés:

  1. Zseniális! És mekkora munka!Irigyellek a kitartásodért, és ügyességedért.

    VálaszTörlés
  2. Szia Patrícia,
    köszi! Volt vele meló, az igaz. Még zserencse, hogy szeretem az ilyen festős dolgokat, úgyhogy kikapcsolódás is:)

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    És még mindig nagyon tetszik! Bárcsak ilyen konyhám lenne.....Szeretném már élőben is látni....
    Brigi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Brigi!!! Örülök, hogy tetszik, gyere, majd sütünk benne fasütit:D

      Törlés