2012. november 20.

Ármin csodafája




Mint már meséltem, Ármin a három és félévesek minden határozottságával és meggyőző képességével tudja az elképzeléseit keresztül vinni. Így volt ez akkor is, amikor pár hónapja gyakorlatilag háziasította a nagyszülei kertjében bálványozott, un. "csodafát", amely eufemizmus az egyik kivágott gyümölcsfa göcsörtös, bizarr testét takarja. Miután kellően megcsodáltam a borostyánlevekkel és zölddióval feldíszített monumentumot, az összes érvem sem volt elég, hogy lebeszéljem a bezsákmányolásról, úgyhogy hazahoztuk. Végülis nem bántam, jól ellesz a kertben.
Hogy, hogy nem, pár nap múlva a szobájában kötött ki, az egyik sarokba támasztva, nap mint nap újabb meglepetésekkel ágai közt. Hol egy mogyorókkal megrakott kis vödör, hol a rég elveszettnek hitt prémgallérom bukkant fel rajta. Állandósult viszont a fatörmelék a padlón a gyakori eldőlések miatt. Adta magát a megoldás:: rögzítjük és lefestjük.
A bökkenő, hogy Ármin már egy ideje "darkos", leginkább fekete ruhákban és kalapban hajlandó lenni, mert "én egy varázsló vagyok Mama".  Komolyan aggódni kezdtem, hogy a csodafa is erre a sorsra jut. Szerencsére a díszek láthatósága eldöntötte a kérdést, már csak a fehér, a citromsárga és a szürke között tanakodott a kis gyászhuszár.
A választását láthatjátok alább, nekem mondjuk egy kicsit bizarr az eredmény, a gazda viszont elégedett, és végülis ez számít. Sokszor úgy érzem, baromira szűklátókörű vagyok a gyerekekhez képest.



Kell hozzá:

gipsz, cserép, homok, vizbázisú matt zománc (gyakorlatilag akril)










A gipszet bekevertük a homokkal, vízzel. A műanyag cserép alján lévő lyukakba kavicsot raktunk.










A tejfölsűrűségű masszát beletöltöttük a cserépbe.










Amikor a gipsz megkötött, kezdődhetett a festés.










Festeni jó!
Az a gatya viszont kapott a festékből, következő posztom témája lehetne a nadrág megmentése. Ezzel a festékkel vigyázni kell, mert még nedvesen se lehet kisikálni a ruhából.









száradás után jöhet a díszités


csodafa gyerekszobába

valaki keményen dolgozott, valaki végigbugizta a fotózást

2 megjegyzés:

  1. Nem sikerült eldöntenem, hogy mi cukibb, a fa vagy a gyerekeid. Bocsi, de most a férjeddel közösen összehozott "alkotásaitok" nyertek. De a fa is szuper :)) Lehet, hogy Ármin mégis varázsló, mert az a cica tuti, hogy ha nem figyelsz, akkor mozgásba lendül: 1.kép: nézi, hogy jön-e valaki. A köv.kép, amin szerepel: tiszta a terep, úgyhogy leszedem azt a kalapot a fáról! :)
    Tetszik a függöny is. Azt is te díszítetted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is ők nyernek, az tuti. A kis nudli végig elvonta a figyelmemet a fotózástól, mert kacagva táncolt az ágyon, a kezében lévő két pohárkát ütögetve...:D
      Igen, a függönyt farkasfoggal varrtam be. Majd csinálok egy gyerekszobás posztot valamikor, az ágyat szeretném lefesteni (pirosra akarja Á., hogy tűzoltós legyen), meg most készülök megvarrni életem első patchwork takaróját az ágyra.

      Törlés